broga

broga

Wednesday 27 July 2011

menJaLanGkn diri d T'GaNu

mgsa keSNAPan ku..hoho
disebabkn g ganung kn..so, sumenye kene la G kn..hahaha..tajuk di atas tdak ada lgsung mksud yg trsirat..dan dh tntu la trsurat kn..heheheh...pd tanggal 23hb June, kami..(dak2 mydin la..aku ex jek)..brtolak ke tganu..kemain smpi awl..ade yg bgn kul 6 tuh..(jnji mlayu..tau dh tuh..aku mmg tau kompem bkn on time smpi bus..) semangat katenye..alih2 dkt 8.30 br bus smpi..besela kn..tujuan kmi ke tganung tu, tok tornamen..FUTSAL..(time aku dh blah br nk d, time aku kt mydin ade bdmnton jek..tu pn men kt Selayang..hampeh..!!)..besela, dlm bus mtila brgumbira kn..wpon ati kecilku..(kalo rse skit ati, cmne rse..?cmtu la rsenye..heee)..hobi aku dlm bus, merayap..bkn tgn k..kaki jek..ngee..dn snap pitcha..owang yg mnjadik mgsa adalh...MUIZ..haha..sape suh tdo sgt..kn dh kne snap..kekek..tp yg pling sedeeeeyyy g ganung neh..bkn sbb kalah ftsal..tp xleh g tgk penyu brtelor...aduhhhh...siaaallll laaa...hujang pye pasal..tp yg pnting kmi slmt smpi..esoknye aku pnteng keje..sbb...MALAS..haha

No comments:

Post a Comment